Spräng mätt & dålig rutin

Vi har precis kommit hem efter att ha grillat souvlaki och umgåtts. Hade inte Melvin vaknat så mycket som han gjorde i vagnen, hade vi nog suttit kvar där ännu. Men men, det kommer nog fler tillfällen vid en tidigare tid på dygnet förhoppningsvis!
Melvin ligger just nu i sängen i alla fall och försöker somna om, så jag passar på att lägga in ett inlägg här medan.

Idag i alla fall när vi var på stan så hittade jag en perfekt sak som jag ska köpa till min syster, hon kommer älska den! Sedan tänkte jag köpa dessa två inrednings prylarna idag, meen de kostade liksom nästan 29 euro st! Haha, är det ett skämt liksom , aja. Så vi får se om jag köper mig dom eller inte. De var snygga, men det kanske finns liknande i sverige för mycket billigare pris. Men men, vi får se hur vi gör med den saken.

Då Melvin somnat om igen så ska jag ner och ev umgås med pappa lite innan vi (eller i alla fall jag) kryper ner till sängs. Det kommer nog att bli en jobbig dag med tanke på denna kväll/natt. Bättre rutiner imorgon!
God natt mina vänner, hoppas eran kväll/natt varit lika trevlig som min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback