Slappis kväll

Klockan är 21, men det känns som om den är 23. Shit vad denna dag har varit seeg! Ingen ork för att göra någonting, man vill som sagt typ bara lägga sig någonstans och dö. Och det är just de som jag gör nu - ligger och dör i soffan framför tvn. Det ska jag fortsätta med en liten stund till innan jag kryper ner i sängen för idag. För sömn är något som jag är i stort behov av just nu.

Från det ena till det andra så ska jag någon dag fixa om designen här på bloggen, för jag har bestämt mig för att bli lite mer "aktiv" när det gäller bloggandet. Jag började ju för en anledning, dels för att skriva av mig och sedan för att göra en tillbaka blick då och då och läsa om Melvins utveckling och framsteg. Så nu ska det bli lite skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback