Det finns inget fräschare!

Mådde lite bättre efter att jag vilat förut idag. Och skönt var väl det! Istället blev Melvin på ett jävla humör och skrek och bråkade om exakt allt, så jag höll på att bli galen! Men jag tror att jag kom på varför. Satte honom i badet och han var troligtvis bajsnödig och kunde inte skita i badet, för han sket i alla fall nästan direkt då han badat klart. Stackarn! Skönt det kommer bli sen då han kan prata och visa mig vad han vill, istället för att skrika sin mamma galen.

Men i alla fall så har jag lyckats damma, dammsuga, skura lägenheten samt badrummet. Så nu är hela hemmet fräscht igen! Det finns ingen härligare känsla än då det allt, precis allt är rent. Jag mår så jäkla bra av att ha rent runt om kring mig.
Säng hämtning blev inte av idag heller, för klockan blev för mycket för lill prinsen, så jag och morsan får fixa det imorgon på dagen istället, så får syster Malin passa båda hundarna samt Melvin medan vi åker fram och tillbaka.

Så det är lika bra att passa på att sova lite så man får lite sömn i sig tills imorgon. Sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback