Cypern dag 16

Idag är jag väääldigt utvilad, somnade med Melvin igår ikväll då jag mattade honom och vaknade till vid halv 12 och kom på att jag hade en del saker här nere och gick ner och hämtade upp de och tog mig en cigg och gick sedan och la mig igen. Fick sova sammanlagt 13 timmar! Fyfan va härligt, så mycket har jag inte sovit sedan Melvin föddes, så jag är lyckligt utvilad!

Frukosten ligger i magen och nu sitter vi och leker lite tillsammans.
Planerna idag är väl i stort sätt desamma som varje dag här. Ge Melvin lunch, lägga honom och vila, jag ska sola, och sedan leka, mellanmål och leka lite till, sen middag och sedan en dusch. Fast idag ska vi ner på stan en stund ikväll innan vi går hem och sover. Ja, så ser våra dagar ut i 5 dagar till, för sen åker vi hem. Hehe, nu ska jag leka med Melvin lite. Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback