Cypern dag 12

Sämst uppdatering jag vet. Men har varit så jävla trött idag och i stort sätt bara sovit, eller i alla fall försökt. Det har inte varit det lättaste, för när jag väl somnat har jag vaknat av något ljud.

Vi har tagit oss en vända på stan nu ikväll och för tillfället är vi på pappas restaurang och tar det lugnt, men snart bär det av en liten runda till och sedan hemåt och lägga både mig och prinsen till sängs. Imorgon blir det ev stranden beroende på hur pappa mår efter hans tjej fått sin unge imorgon bitti. Så vi får se hur de blir, men sola ska jag göra i vilket fall som helst. Om det blir på stranden eller hemma, mig kvittar det. Bara jag får sola dvs.

Nu ska jag leta rätt på mitt barn här i restaurangen och sedan gå en vända på stan som sagt och sedan hemåt. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback