Cypern dag 11

Jag känner att jag inte orkar vara kvar här längre. Det är samma visa varje dag och det är rätt så uttråkande, men det blir nog bättre. Jag saknar min mamma och syster ap mycket, och för att inte tala om Yash, Sandra och Malin! Dessa människor är dom jag konstant umgås och pratar med minst en gång per dag med. Ni ska bara veta vad ni betyder för mig! ♥ Jag ser fram emot dagen jag och Melvin kommer hem då jag äntligen får träffa er igen.

Nog om hemlängtan! Jag har varit helt död idag o h dessutom inte haft humöret på topp. Försökte få Melvin att somna om imorse men det var lättare sagt än gjort! Han vägrade och höll på att knuffa, sparka och pussa på mig så att jag skulle gå upp. Så vid 10 tiden släpade jag upp mig från sängen, bäddade nytt i både min och Melvins säng (då han kissat i sin imorse pga att han tog av sig blöjan). Därefter ner och fixa frukost. Lekt och myst en stund och sedan lunch.
Nu ligger vi i min säng och Melvin har redan deckat så det är väl tid för mig att avsluta så jag själv hinner sova en stund! Jag skriver mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback