Träningen ger framsteg!

Nu får jag verkligen be om ursäkt för denna usla uppdateringen. Men det har dels berott på att jag har fullt upp med matlagning, passa en grinig unge, tränar och tar mina oändliga promenader dagarna långa. Men detta gör jag med glädje och har liksom lagt bloggen åt sidan som ni som sagt märkt.
Jag ska göra mitt bästa gör att i alla fall slänga in ett inlägg om dagen för er.

Vad har vi gjort denna vecka?
Joo vi har väl i stort sätt bara varit hemma, gått massor med promenader och tränat sig fram i snön och sedan lagat en hel del ny och väädligt god mat. Det är väl i stort sätt vad vi har gjort. Men dagarna har i stort sätt bara sprungit iväg. Och alla denna träning som jag har hållt på med denna vecka och alla dessa promenader har gjort att jag har grooot träningsvärk i hela kroppen. Så det har ju i alla fall gett resultat och har redan förlorat en del kg så det är bara possitivt. Men än är jag inte klar och vill heller inte sluta. Jag trivs faktiskt med träningen och det hälsosamma livet som jag nu har börjat med.

Nu är det fredag och det innebär fredagsmys framför tv. Så nu sitter jag här framför tv och kollar på Let´s dance och äter morötter & gurka och dippar. Mums. Självklart är hela lägenheten full med tända ljus också.
Efter Let´s dance blir det sängen för min del. För imorgon ska jag eventuellt ut till IKEA. Malin & Emma och Linda & Elvira som jag skulle åkt ut med kan inte komma med med tanke på att Emma har kräksjukan och samma sak med Linda och hennes familj. Så vi får se om jag kanske åker ut med Sandra istället.
Annars blir det en lugn hemma dag. Fast inte helt lugn med tanke på att det ska bli både promenad och hemma träning såklart. Men utöver det så blir det en lugn dag!


Lite utav det jag nuförtiden äter, nyttigt men samtidigt otroligt gott!



Fredagsmyset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback