Vad tänkte jag med?

Trodde jag på fullaste allvar att jag skulle kunna sluta röka, äta rundare, inte äta sötsaker och dessutom börja träfa på samma dag??
Vad tänkte jag med egentligen?

Jag har varit som ett oskmåln idag och har dessutom kallsvettats som en gris bara för att jag inte har fått röka. Tillslut fick jag nog och gick ner och köpte mig ett paket. Men träningen har jag i alla fall börjat med, dessutom och äta sundare och inte äta sötsaker. Så jag kör på dessa 3 målen först och främst tills att jag känner mig säker och stabil med dem sen kör jag på rökningen.
Inga sötsaker har åkt ner i magen på mig idag i alla fall utan bara nyttigheter och det är jag stolt över.

Sitter just nu och glor på olika recept som jag ska kunna laga mig i veckan och veckorna framöver som inte innehåller allt för mycket onyttigt och som är i stort sätt smal mat, men endå gott. Lyckades hitta några gottiga igår, men ska söka mer idag och se om jag finner fler.


Kommentarer
Postat av: Kusin Therese

Rekommenderar GI-metoden, då kan man äta gott men det är ändå sunt. Det finns jättebra recept av Ulrika Davidsson som du kan googla eller kanske hitta någon kokbok på rean :)

2011-01-04 @ 16:49:51
URL: http://themla.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback