Tidsfördrivning

Tio första:

första bästa kompis: Mikaela
första bil: Har ingen
första kärlek: -
första husdjur: Mio, bondkatt
första semester: Cypern
första jobb: Telemarketing
första köpta skiva: Brittan
första riktiga kärlek: -
första piercing: Navelpiercing
första konser: Usher


Nio sista:

sista alkoholdrycken: Sprit
sista bilfärd: Skjutts från mamma för 2 veckor sen
sista filmen du såg: Minns inte, var så länge sen?
sista ringda telefonsamtal: Syster
sista bubbelbadet: Lääängesen
sista spelade cd: Lyssnar på Spotify
sista kyss: I helgen
sista gången du grät: Fredags
sista måltiden: Dagens middag; pasta med kyckling i teriyakimarinad



Åtta har du nånsin:

dejtat en av dina bästa kompisar: Nix
blivit arresterad: Njaa
blivit kär vid första ögonkastet: Yes
varit på tv: Två gånger. En gång i lågstadiet och en andra gång i mellanstadiet
fått ditt hjärta krossat: Både ja och nej
sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja
haft ett one night stand: Ja.
busringt till nån: Haha, jaa!

Sju saker du har på dig:

1. Linne
2. Tjocktröja
3. BH
4. Trosor
5. Mjukis byxor
6. Strumpor
7. Smycken

Sex saker du gjort idag:

1. Vaknat
2. Ätit frukost
3. Ätit lunch
4. Gått promenad
5. Handlat
6. Lagat mat till Melvin och fryst in

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Min lägenhet
2. Min mobil (Xperia)
3. Min mjukis dress
4. Mina vinterskor skor
5. Min underbara vinterjacka



Tre val:
Svart eller vit: Vit
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad



Två saker att göra innan du dör:
1. Hitta den rätta
2. Flytta till hus & resa

En sak du ångrar:

Jag ångrar att jag inte gjorde ett annat val för ett par år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback