Stressig & mysig helg

Shit vilken stress det var igår ikväll då jag skulle få hem fin besök. Han skulle komma vid 22 till en början, men skickade sedan sms om att han skulle komma lite tidigare än det. Och sedan att han kommer redan vid 20. Så det blev ganska stressigt om man säger så. Melvin skulle i säng och jag skulle in i duschen. När jag väl står i duschen så får jag ett sms om att han skulle vara här om 25 (=NU då jag läste det). Så det blev att slänga på sig kläder och springa ner och öppna porten. Var som ett nervvrak då han väl var här och pulsen var inte lugn dirket. Det tog väl i alla fall en timme innan den sjönk till det normala.

Men men. Kvällen spenderades i alla fall med trevligt sällskap, massor med snack, snacks och även lite mys på det. En bra lördags kväll helt enkelt.

Under förmiddagen idag har vi bara tagit det lugnt och lekt tillsammans med Melvin eller rättare sagt S har gjort det. Skönt med lite avlastning. Det var som om han vore farsan, haha, men icke san icke.
Sedan drog han iväg till jobbet vid 15- tiden och då passade vi på att gå över till grannen och byta några ord några timmar.

Nu sitter jag och glor på Solsidan och bokstavligt talat dör här i soffan. Jag behöver sömn och det kommer jag att få direkt efter programet för då blir det sängen. Orkar inte vara upp längre och vill egentligen lägga mig nu men då missar jag Solsidan och de vill jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback