Lite sömn påverkar humöret

Idag har vi i alla fall tagit dagen och tiden som den kommit. Under förmiddagen har vi bara varit hemma och slappat, busat, lekt och bråkat. Sedan blev det lunch och vi åt lite mat och sedan la jag Melvin för att vila lite och då passade även jag på att vila lite. Inte för att det blev så mycket vila, med tanke på att jag aldrig somnade utan låg halv vaken hela tiden och somnade PRECIS när lillskiten vaknade. Men men, en liten powernap fick jag mig i alla fall.
Fram emot eftermiddagen vid 15- tiden drog vi tillsammans med Malin (min granne) iväg till både Coop och Lidl och handlade. Så nu har jag det gjort och det är härligt. Dock behövs det inhandlas lite prylar till Melvins kalas och för kommande veckans måltider. Men det får jag inhandla på måndag/ tisdag då dom resterande pengarna kommer och räkningarna blivigt betalda.
Men i alla fall.. Sedan har vi bara varit hemma och myst och nu ligger prinsen och sover sen ett par timmar tillbaka och det ska jag strax också göra. Först blir det att kolla klart på Let´s dance och sedan sängen. Det har blivigt allt för sena kvällar och det påverkar mitt humör vääldigt mycket och går tyvärr ut över Melvin då han trottsar. Inget neggativt så, men att jag ryter till lite för mycket och stör mig på minsta lilla. Så det blir en tidig kväll idag så att jag blir bättre i humöret piggare imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback