Pajad vagn

Vilken jävla dag.. Visst den började hur bra som helst, men slutade fördjävligt!
Dagen började med att mamma promenerade hit och sedan tog vi oss en promenad bort till henne för att äta lunch och umgås där ett tag.
När klockan rullade på och vi hade vilat ett litet tag och vi skulle röra oss bort till Coop och sedan ta oss en promenad hem så pajar vagnen?! Jag har ju en trehjulsvagn med dubbelhjul där framme och ett av de främre hjulen bara lossnade då vi var påväg till affären. Och jag säger TUR att det inte hände då vi var påväg hem till oss eller något och jag inte kunde få hjälp. Så det blev bara att vända tillbaka till mamma och försöka fixa ihop hjulen, meen det gick inte. Skit kul. Så nu har jag ingen vagn, eller joo har ju del andra vagnen som jag ordagrant hatar men den får jag använda tills jag fixat denna.
Ska ringa affären jag köpte vagnen på imorgon och kolla om dom fått tag på deras leverantör så att dom kan åtgärda vagnen igen. Om det inte går, så kräver jag en ny vagn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback