Sällskapssjuk

Lillplutten ligger och vilar och jag spenderar tiden vid datorn medans jag kan i lugn och ro.
Hur ser planerna ut idag?
Tanken var ju att vi skulle åkt till IKEA som sagt, men ingen av dom jag skulle gjort sällskap dit ut med kan så jag skippar det och åker dit nästa vecka då jag får lite mer pengar.
Så dagen ser rätt så lugn ut. Vet inte heller om jag ska ta mig en promenad med tanke på att jag har vääldig träningsvärk i mina ben och kan knappt böja mig ner. Det är bara possitivt. Kanske ska jag vila en dag och köra på imorgon igen?! Vi får se hur det blir.
Men en hemma dag med massor med bus och lek kommer det i alla fall att bli. För Melvin är väldigt sällskapssjuk för tillfället och ska vara med mamma konstant hela tiden. Spelar ingen roll om jag sitter på toa, sitter i soffan eller går runt i lägenheten så ska han vara EXAKT där jag är och helst på eller i min famn. Kanske är det fler tänder på g eller så är det en sjukdom som lurar och snart bryter ut. Vi hoppas på tänder, för sjukdom är inge roligt alls!

Så dagen blir att spendera tillsammans med min underbara son helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback