Photosmart!

Klockan tickar och jag kan inte slita mig från datorn. Jag vet inte vad det är med mig och datorn. När jag väl sätter mig så snöar jag in mig totalt. Det är inte det bästa men vad ska man göra? Ni tänker väl, det är väl bara att stänga av och sedan lägga sig. Men ibland är det inte så lätt. Speciellt inte när man är helt fast i en grej som man håller på med.

Har i alla fall sökt en del jobb idag och hoppas på det bästa. Ringde även ett bageri som jag praktiserade på för ett tag sen och frågade om arbete och för tillfället så hade dom ingenting att erbjuda och ska återkomma till mig när dom har något tillgängligt. Jag hoppas på att jag kommer få jobb där med tanke på att det är ett ställe jag verkligen trivs på och känner mig som hemma. Så vi håller tummarna!!

Ringde även min försäkring angående min mobil som jag skulle skickat in för flera månader sedan men det har inte blivigt av, så nästkommande vecka KOMMER jag att skicka in den. Och jag hoppas att jag får tillbaka en hel och fin mobil sen.

Vet ni vad jag mer har gjort?
Jag beställde hem en Photosmart skrivare från HP. Äntligen kommer jag att ha en egen skrivare och även kunna skriva ut mina egna bilder. Skönt att slippa betala massa pengar på olika sidor för att skriva ut bilder, nu kan jag liksom göra det hemma istället.
Vi får se om den kommer denna vecka eller om den kommer i början av nästa. Jag hoppas på denna vecka, gärna imorgon!

HP Photosmart CN216B


Kommentarer
Postat av: Anette... mogen mamma till sju barn :-)

...eller helst igår?

2011-01-22 @ 02:39:09
URL: http://anazon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback