Mobil krasch

Alltså fyfan... Ni ska bara veta vad jag råkade göra igår!!?! En del av er kanske redan vet om det men endå..
Skulle i alla fall uppdatera mobilen eftersom jag struntat i och göra de på kanske 3 månader om inte mer. Men det ville inte fungera och programet stod och laddade (utan att överdriva) i kanske 1 timme, så jag stängde ner programet och skulle börja om. Men jag fick inte på mobilen igen! Det stod något helt konstigt på skärmen. Helt sjukt. Mobilen var helt omöjlig att sätta på men efter 2- 3 timmars försök med att försöka uppdatera den och allt möjligt så fick jag äntligen på den igen. Och innehållet i mobilen är INTE alls som förr. Det ser mer ut som en blandning mellan Samsung Galaxy & IPhone.. Men men, snyggt är det men fattar inte ens hälften ännu. Det kommer med tiden. Fast jag kommer i den kommande veckan att skicka in den på servis och då kommer väl alla mina program och ALLT försvinna IGEN.. Bara att försöka komma ihåg allt jag hade och fixa tillbaka de sen då jag fått tillbaka telefonen. Innan jag skickar in den måste jag i alla fall fixa så att jag har alla mina nummer på kortet och inte bara i mobilen. Kommer bli handikapad annars!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback