Jävla tankar

Natten blev inte så mycket sömn som jag hade hoppats på. Låg och tänkte på massor med skit som gjorde att jag inte kunde somna. Tankarna gjorde mig arg, ledsen, förbannad, besviken jaa allt möjligt. Lyckades tillslut somna men då kanske klockan var 2:30? Fan att tankarna ska börja snurra då man väl ligger i sängen och ska sova. Men men. Vaknade och var fortfarande förbannad, men fick sedan lite insikt på saker och ting efter att jag fick tömma av mig lite och det kändes bra. Så nu är jag på bättre humör och mår mycket bättre. Skönt!

Förmiddagen har varit lugn som vanligt och vi har lekt och myst. Tanken var att vi skulle handla tillsammans med min mamma nu på förmiddagen, men vi tar det på eftermiddagen istället, eftersom vi båda var sjukt trötta. Sedan blir det hem och dammsuga lägenheten. Det blir såå mycket grus och stenar överallt på gund av att jag tar in vagnen i lägenheten. Men men, bara att dammsuga så försvinner allt igen.
Därefter blir det att eventuellt baka lite och även käka middag och leka med min prins. Då Melvin somnat för kvällen ska jag ta mig en långdusch och ha lite spa och ta hand om mig själv innan en S kommer förbi ikväll.

Men nu blir det att glo runt lite på datorn och sedan kanske ta sig en powernap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback