Fullt schema

Dagen har vi spenderat tillsammans med Nathaline och Novelia hemma hos dom i Brunna. Snackade, umgicks, lekte och fikade. Så som det ska vara.
Dock kunde vi inte stanna så länge eftersom klockan blev förmycket och vi skulle hinna förbi min syster och mamma en snabbis innan vi sedan skulle iväg handla innan vi skulle åka hem.
Vi hann med allt men middagen fick bli lite senare än vanligt, men det skadade oss inte.

Nu ligger min prins så sött i sängen och sover och har gjort det sedan 19:30 ungefär. Strax ska jag med ta och lägga mig så jag orkar morgondagen. Har fyllt upp hela dagen.

♦ Morgonpromenad efter frukost
♦ BVC innan lunch
♦ Handla de resterande vi inte fick med oss idag
♦ Hem till mamma och lämna hennes grejer hon glömde här
♦ Träffa Sandra & Ticke därefter
♦ Hem och äta middag, städa & skura

Som sagt så står det en del på morgondagens schema och det är faktiskt lika bra att lägga sig så att man har kraften och orken att palla med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback