Familje besök

Gårdagen hade vi besök efter besök här hemma hos oss, vilket förståss är härligt. Först kom min mamma förbi vid halv 10 ungefär. Vi åt frukost tillsammans, snackade, umgicks och drack lite kaffe.
Sedan blev det dags för Melvin att vila och mor min ville vila hon med så jag passade på att gå in till grannen en stund för att snacka lite och umgås där.
Då klockan närmade sig 15- tiden rörde sig mamma här ifrån och "bytte" av med min syster som precis kom då hon gick.
Syster och jag snackade lite, glodde lite på datorn & tv. Bakade, åt och badade Melvin. Lite kort beskrivning sådär. Det var trevligt att ha familjen här på besök igår, men tråkigt att de inte kunde vara här samtidigt.

Idag har vi inte hunnit med så mycket ännu. Bara ätit frukost & lunch, lekt och fått besök av Upplands- Brohus som skulle åtgärda en del saker i lägenheten. Och nu ligger lilla sparven och sover middag och det skulle jag egentligen också behöva, men jag orkar inte? Hur kan man inte orka sova?! Aja, sjukt är det...

I eftermiddag blir det nog en liten promenad. Måste ta upp min såkallade träning som jag körde med förut. Den har lags på hyllan lite föör länge nu med tanke på att vagnen är hel sedan kanske en vecka sen? Så nu har jag ingenting att skylla på utan bara rena latheten. Men det ska det bli ändring på!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback