Ett år sedan

Shiit vad klockan rann iväg nu helt plötsligt. Senast jag kollade på klockan var den 21:15? Och nu är den 00:06?
Tiden springer verkligen iväg då man håller på med något som man tycker om.

Skrivaren kom ju som sagt idag och jag har installerat den, fixat och grejat med Melvins papper från hans födelse och allt och lagt in det i plastmappar och satt in det i en pärm. Det känns verkligen skönt att jag har det gjort nu. Har tänkt på det ett bra tag och äntligen så fick jag det gjort.
Har även fixat med hans ram han fick av Sanaz och hennes mamma förra julen med bilder på honom då han var 1, 3, 6 & 9 månader. Det saknas ETT kort och det är då han är 1år. Och det är inte långt kvar tills jag kan lägga in det sista kortet heller, drygt 1 månad.

Det är sjukt vad detta år har gått fort. Det var vid denna tid förra året jag var höggravid och i stort sätt satt hemma med julmust i MÄNGDER och ät cheeseballs med antingen Malin eller Sanaz och väntade på att Melvin skulle ploppa ut. Det var verkligen mysigt med den där magen och jag saknar att vara gravid.. Men det kommer MINST ett barn till in i mitt liv det VET jag. Men när är frågan. Tiden visar sig då den RÄTTE kommer in i vårat liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback