Fuskbyggarna + Grovstädning

Planerna för idag var att vi skulle träffat Sanaz men hade tydligen ingenting att åka på och hon skulle inte hinna komma hit så det blev ingenting av det. Tråkigt, men vi hoppas på bättre nästa gång.

Så jag bestämde mig att grov städa hela lägenheten och det tog ju verkligen HELA dagen. Började väl vid 9 och blev klar vid 16. Visst tog jag mig lite pauser då och då och höll inte på konstant hela tiden. Blev några cigg emellanåt, lite lek med Melvin, även lunchlagning och sedan även en liten facebook paus. Det tog i alla fall sin lilla tid och rent blev det verkligen. Dammade och skurade hela köket inuti, på och över alla skåpen. Jag trodde det skulle vara rent i en lägenhet då man flyttade in. Men nu när jag verkligen grovstädade så såg jag såå mycket som inte var rent. Därav att det tog sin tid också.

Nu sitter jag och tar det lugnt och kollar lite på tv innan jag ska strax ska krypa ner under täcket och sova. Känner att denna städning tog mina krafter så det ska bli skönt med sömn kan jag lova.
Jag ska nog gå och lägga mig redan efter Byggfällan som slutar om drygt en kvart. Lika bra att ställa in sig på det så ligger man i sängen 22:30 i alla fall. Alltid så med mig, tyvärr. Dröjer ett tag innan jag lägger mig. Jag ska göra de, de, de & de innan. Haha..

Aja nog om detta. Nu ska jag ta mig en cigg och sedan fortsätta kolla klart på programet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback