110113

Dom som jag beställde skrivaren av ringde mig precis och frågade om jag är hemma i eftermiddag vid 17- tiden eftersom mitt paket kommer levereras hit då! Och självklart kommer jag vara hemma då, kommer i stort sätt vara hemma hela dagen och fixa här hemma så det passade perfekt att det kommer idag. Skönt.. Kan inte säga det för många gånger, jag kommer kunna skriva ut mina egna papper och kopiera och allt sådant och slipper nu åka till min mamma och göra det. Frihet!

Ska nu dra iväg ett mail till honom jag talade med igår angående bagerijobbet så att han får det och kan läsa det. För om jag inte gör det nu så kommer jag glömma bort det eller så blir det aldrig gjort.
Sedan blir det att dammsuga och plocka lite saker som sagt. Därefter blir det att laga lite lunch till både mig och Melvin. Vet ej vad jag ska laga till honom ännu, men jag ska i alla fall äta fiskgratäng. Kanske han ska få samma eller om jag gör något annat till honom. Det får vi se då helt enkelt.


Jag ÄLSKAR dig, min prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback