11 månader


Grattis min PRINS på din 11 månaders dag!
Bara EN månad kvar tills du är ett år och det är sjukt vad tiden har springit förbi snabbt.
Det känns som igår du föddes och slängdes upp på mitt bröst efter en förlossning på 14 timmar.
Men det var så värt smärtan så det är inte sant.
Skulle kunna göra om det om det skulle vara så,
för du är det finaste och bästa som hänt mitt liv!
Jag älskar dig mer än någonting annat på denna jord.
Att just DU skulle bli min son är helt underbart.
Jag älskar varje liten del av dig, allt du gör och allt du kommer göra,
så kommer jag alltid att finnas vid din sida oavsett vad.

Jag har älskat dig sen första dagen jag fick redan på att du var påväg,
då du var lika liten som en ärta och låg och grodde i min mage.
Och jag kommer alltid att älska dig genom hela livet, tills mitt hjärta inte slår.
Men även då kommer jag fortfarande älska dig och vaka över dig i himmlen så att ditt liv perfekt! ♥


Kommentarer
Postat av: Anette... mogen mamma till sju barn :-)

Grattis, Melvin :-)

/ Tant Anette

2011-01-18 @ 23:49:06
URL: http://anazon.blogg.se/
Postat av: En trogen läsare

Vi undrar ju när dina bilder på din lägenhet kommer upp =)

2011-01-19 @ 09:11:31
Postat av: Emily

Bilder på lägenheten kommer då vi kommer iordning helt och hållet. =)

2011-01-19 @ 21:26:42
URL: http://legetylimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback