10 timmars sömn

Hela denna helg har varit helt faktastisk.
Som ni vet var min mamma här i fredags med mig och både myste och umgicks med mig och Melvin.
Lördagen bjöd också på liknande fram tills klockan 21 då jag gick över till min granne och började förfesta. Vi skulle nämnligen ut tillsammans för första gången och det blev verkligen en lyckad kväll.
Drack, dansade och fuckade ur helt enkelt. Så som det ska vara när man är ute med sina vänner. Vi var i alla fall på Sportbaren här i kungsängen så det var nära hem om det skulle vara något.
Efter stället stängde gick vi hem till Malin (min granne) och fortsatte där ett tag tills att jag kände att det var nog och gick hem. Det var ju inte direkt långt för mig att gå hem, utan bara ut i trappuppgången och sedan gå en meter och så var jag hemma. Härligt!

Gårdagen var en sådan där bakis dag som man bara låg och dog överallt i lägenheten. Försökte vara social med mamma och Melvin, meen det gick väl sådär med det. Men gjorde i alla fall mitt bästa.
När mamma åkte hem så blev det middag för Melvin och sedan lite lek och därefter sängen för honom. Då han sov passade jag på att ha lite egentid i soffan och glo på tv. Det blev inte länge jag kollade innan jag gick in och sten dog i sängen jag med. Så dessa 10timmars sömn som jag fick mig inatt var guldvärda! Mår toppen idag, men har ont i tinningen? Undra varför. Men det går nog förhoppningsvis över under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback