Sista vistelsen för i år!

Fyfan vilken härlig kväll det var igår och lite dragen blev jag, haha Melvin mådde nog bra imorse då han fick morgonmjölken. Inte undra på att han sov som en stock efterråt! ;) Nej men, gårdagen var faktiskt trevlig och vi dansade, skålade och shotade. Det blev liksom en sådan kväll som man alltid vill att det ska vara. Underbart!

Melvin sover efter att han nyss fått duschat efter att vi varit på stranden. Stackaren var skit trött, deckade nästan direkt. Tänkt att det är eventuellt sista dagen som vi var på stranden idag och åker tillbaka till kylan imorgon. Jag hoppas bara inte jag eller Melvin blir sjuk på grund av väderomväxlingen! Vi får hålla tummarna.
Men jag längtar hem men endå inte. Skulle faktiskt kunna stanna kvar här längre, men endå vill jag hem. Vi får se, vi kanske åker tillbaka till vinter och firar jul? En tanke jag haft, men vi får se med tiden. If not, we´ll be back next year!

Melvin sover ju som sagt och pappa drog tidigare till jobbet och jag sitter här hemma och har en del att fixa med, men vet bara inte vart jag ska börja. Jag ska både baka snickers, handtvätta en del kläder, packa, duscha och gå ner på stan för att köpa en sak till mamma som jag hittat. Vet bara inte vart jag ska börja. Funderar på att baka först så att det är gjort och sedan tvätta kläderna. Dom måste ju hinna torka tills imorgon.

Lika bra att börja direkt så att man går sakerna gjorda! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback