Tid för mig själv

Pappa är på jobbet sen drygt 2 timmar sedan och Melvin sover han med så jag har en del egentid nu. Och jag vet exakt hur jag ska tillbringa den!

Först och främst ska jag ta mig någonting och äta innan min mage tar död på mig av hunger. Därefter ska jag faktiskt ta och duscha och sedan lägga mig ner i badet med hårinpackning och läsa. Härligt? Jaa verkligen! Life is good sometimes.

Sedan ska jag faktiskt ta och lägga mig brevid mitt liv och sova! Något som jag som sagt behöver, så jag hoppas han kommer sova hela natten ut tills i alla fall 6- 7 imorgon bitti.

Nu börjar vi med mat och sedan fortsätter kvällen med härligheter! Hörs imorgon ♥



Pippi Långstrump finns på tv här borta, och det brukar Melvin ligga och kolla på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback