Vattenpipa & bortdomnade fingrar

Igår var en lugn hemma dag med syster. Vi tog det lugnt hela dagen och kollade på tv, promenerade bort till Coop och handlade gott tills på kvällen. Sen vid 21- tiden så ville syrran röka vattenpipa för första gången så jag fixade i ordning allt och så satte vi oss på deras badsida och rökte och spelade en del kortspel. Haha, det var en trevlig kväll verkligen med massor med skratt. Dock var det vääldigt kallt, vi höll på att frysa ihjäl. Känseln i våra ben + händer försvann efter ett tag. Men det är ju inte så konstigt eftersom vi satt där ute i 2½ timme.
När vi väl kom in igen så stack det i händerna innan värmen väl började komma tillbaka. Så jag gick och la mig undertäcket framför tv och glodde igenom facebook och andra sidor med mobilen. Men mitt upp i allting så deckade jag grovt, försökte hålla upp ögonen men dom ville bara stänga sig hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback