Ibland har man så fel

Ligger just nu i soffan och dör. Är så jävla trött och förstår inte varför. Har till och med vilat i två timmar idag och då brukar man väl bli pigg? Nej jag blir bara ännu tröttare. Det blir nog en väldigt tidig kväll idag för min del. Det är väl lika bra de eftersom vi ska tillsammans med Linda & Elvira gå till öppnaförskolan imorgon förmiddag. Vilken tid vi går dit har vi inte bestämt ännu. Men det blir väl runt 10- 11 som vi ses.

...... 4 timmar senare.

Haha, jag glömde bort att jag höll på att skriva här. Saker kom emellan så jag blev tvungen att avsluta. Men men.

Ligger just nu i sängen och ska precis sova. En tidig kväll blev det dock inte och imorgon kommer det inte bli det heller. För då är de Idol. Ska faktiskt äta tacos och glo på det tillsammans med min lägenhets partner eller vad man ska kalla henne.
Jag som var så neggativ att det skulle flytta in någon och började snacka massa neggativa saker, så visade det sig att hon är jätte trevlig. 5 ungar har hon samt 3 eller 4 barnbarn. Ibland kan man ha fel. Man ska nog inte uttrycka sig förtidigt innan man vet något om någon.

Men men, nu ska jag stänga av telefonen och sova. För imorgon har vi mycket att se fram emot! Natti natt.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback