Var det nödvändigt?

Idag har vi haft en trött och seg dag, men det är faktiskt acceptabelt att ha någon gång ibland. Så vi har bara legat hemma och myst i sängen och både läst en del sagor och sjungit visor. En riktigt mysdag helt enkelt. Fast vi har faktiskt tagit oss en liten promenad som vi brukar, men det var ju inte så nödvändigt med tanke på att vi gick till Coop och mötte upp Melvins mormor där, där vi tog oss en fika sedan. Vad som inte var så nödvändigt av promenaden och fikan är svårt att resonera om, haha, men men.

Imorgon är der fredag och jag har tänkt att ringa lite samtal som behöver uträttas, dels om att boka Melvins dop och en del andra ärenden om hans & mitt liv. Hoppas att allt går som jag tänkt och planerat, då skulle jag bli glad.
Sedan har jag tänkt på med hans dop om när jag ska ha det med tanke på att en del åker bort under sommaren, men i och för sig så ska jag bara bjuda mina närmsta vänner och sedan släkten. Men bara det blir runt mint 10 personer kanske och sedan kommer väl dom med sina respektive och eventuellt deras barn. Frågan är också vad man ska ha för något i matväg att bjuda på med tanke på att jag är ju ensamstående och har inte den bästa ekonomin att röra mig på. Eeh, vi får se hur det går, jag får sätta mig en för-/eftermiddag och planera och räkna ut det stora hela.

Aja, detta gjorde min skalle helt trött i huvudet nu så det har blivit dags för mig att krypa ner i sängen och mysa mig till sömns! ♥


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker att du ska ha knytis, så får alla ta med sig lite var =)

2010-05-07 @ 19:14:32
URL: http://teml.blogspot.com
Postat av: Emily svarar;

Det kan vara en idé. Men det känns lite fel med tanke på att jag bjuder in er och så ska ni också stå och "betala" för hans dop.. Det känns liksom inte rätt.. :(

2010-05-08 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback