Värsta natten på läänge

Vilken jävla natt!! Ursh säger jag bara. Vi fick inte många timmars sömn. Melvin vaknade till och från exakt hela kvällen och tillslut vid 3- 4 så hörde vi honom mer och mer och tillslut så gick jag in för att kolla till honom, och gissa vad? Han sitter och LEKER i sängen! What? Han brukar ALDRIG vakna upp sådär mitt i natten och vara pigg. Var det bara för att mamma Emily hade sällskap hemma och han inte ville det? Eller vad var det frågan om?..
Jag tog i alla fall upp honom och bytte blöja med tanke på att han tillslut började gallskrika. Efter att jag bytt blöja på honom så tog jag ut honom till oss och la honom emellan mig och mitt sällskap. Melvin var påväg flera gånger att somna, men vaknade till som om han inte ville sova.
Då en timme hade gått fick jag nog och gick in med honom i sovrummet och la ner honom i sängen igen och där fick han ligga och skrika/ gnälla tills att han tillslut somnade vid 5- tiden imorse.

Snacka om att vi var utmattade när ungen väl somnade. Men det bästa var nog att han inte vaknade igen vid 7, utan han vaknade vid 9:30, så det blev en lite längre morgon (än vanligt) fast jag skulle velat fått sova ännu mer än det.

Nog om natten.. Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, vilken man kan förstå. S åkte hem vid 11 satt jag och Melvin och lekte en stund tills att det blev lunchdags för plutten. Han åt dock inte så mycket med tanke på att han har fortfarande lite feber. Men inte som igår då han hade 39.7! Sedan blev det sängen direkt och Melvin har sovit enda från 12:30 (kanske klockan var) tills NU! 4½ timme, snacka om att han var trött ifrån natten som varit..

Jag ska gå och ta upp lillskiten nu och ge honom lite middag innan klockan blir för mycket.. Hörs kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback