Stan vistelse

Vi tog oss en vända på stan nu ikväll och glodde runt i lite affärer, hittade dock ingenting som fall mig direkt i smaken i klädes eller smyckes väg bara lite inredning till lägenheten. Och det är väl bra det! Så det får bli någon dag i veckan som jag går in till den affären och köper mig två exemplar av det jag hittade. Tyvärr kan ni inte se bild, men tanke på att det kostar skjortan varje gång om jag skulle lägga upp bilder (bloggar från mobilen), så ni som har mig på Facebook kan se bilder från våran vistelse här nere där. Ni andra får vänta tills vi kommer hem eller om jag får tillgång till någon dator så kan jag fixa det då.

I alla fall så ligger jag här ute i hängmattan nu och ska strax gå upp och lägga mig. Vaggas typ till sängs i denna, haha! Jag ska försöka hålla mig vaken en liten stund till så man kan umgås lite med pappa i lugn och ro då Melvin sover.
Nu blir det en nattcigg och sedan blunda lite tills att han är klar i duschen.
Vi hörs av imorgon mina vänner, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback