Sova eller inte?

Vilket jäkla väder vi har idag, ursh! Som tur är så slipper jag och Melvin det snart, det ska bli hur skönt som helst!

Allt som vi ska ha med oss är ned packat och klart, så det är bara att ta väskan och gå. Skönt att det är gjort. Har liksom kommit på små saker under natten samt nu idag, så nu är den full ändad.

Lill prinsen sover middag och jag ligger i soffan och slappar, ska nog ta och läsa lite som jag inte gjort på ett par dagar. Synd är väl det, trodde jag skulle bli klar med den tills innan vi drar, men icke det. Får läsa ut den där borta helt enkelt!
Då Melvin vaknar så ska vi åka fram och tillbaka till mamma och hämta den där jäkla sängen som aldrig kommit hit. Men idag blir det gjort! Sedan ska vi även förbi Lidl och handla blöjor så vi får med oss ett paket dit ner. Så kan man bara fylla på om set skulle ta slut.

Efter vi åkt fram och tillbaka dit så ska vi stanna där borta, för imorgon bitti vid 6:00 går flyget, vilket innedär att vi bör åka vid 3- 3:30 senast från mamma. Vet ej om jag ska sova eller om jag ska vara vaken hela natten. Jag tvivlar inte på att inte kommer upp, men endå. Kanske sover ett par timmar, vi får se senare idag hur jag känner.

Nu är det tid för att läsa lite, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback