Mjukisbyxor & egentid

Nu är både jag och Melvin mätta & rena. Man får ju duscha flera gånger per dag här, lite jobbigt men skönt på ett sätt.
Melvin ligger för tillfället och sover och jag ska strax röra mig neråt och unna mig liten egentid med min kära bok som börjar nå sitt slut. Hmm, jag skulle köpt med mig någon till bok som jag skulle haft då denna tar slut. Inte så mycket att göra åt nu, får väl lära mig cypriotiska istället. Alltid är det en mening med något! Det skulle liksom vara kul att kunna sitt ena hemspråk och inte bara ena, det vill säga svenska då, haha.

Innan jag ska gå ner så blir det att sätta på sig ett par mjukisbyxor. Jag vet att det låter helt sjukt, men det är kyligt på kvällen här, trotts hela 26 grader.
Ha en trevlig kväll allesammas, god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback