Lusten är som bortblåst

God morgon på er!

Idag är en ny dag, men känner inte för någonting tyvärr! Tappade lusten till det mesta igår. Men jag biter ihop och gör det jag ska göra i alla fall. Vem vet, saker och ting kanske blir bättre med tiden.

Planerna för idag är att vi ska städa badrummet som sagt och även åka iväg till Lidl och handla blöjor. Vi ska även börja packa denna fittväska som vi ska ha då vi troligtvis åker iväg. Funderar även på om vi ska åka till mamma och syster redan idag och sova där 2 nätter. Behöver prata ut med dom båda om några saker innan vi åker. Men ska kolla med dom också om det går, men det tror jag nog!

Nu ska jag i alla fall börja packa kukväskan och sedan kolla med syster om hon ska möta upp oss på Lidl senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback