Lugnet innan kvälls festen

Jag känner mig fett taggad inför ikväll, så jag hoppas verkligen det blir utgång!! Sminket är så gott som klart dessutom och kläderna för självklart också utvalda och klara. Jag ska slänga iväg ett mess till pappa snart och kontrollera om det verkligen blir utgång eller inte. Om inte så får jag tvätta bort sminket och sätta på mig andra kläder och typ deppa, haha! Men jag är rätt så säker på att det blir utgång i alla fall. Vadå nice!! En kväll som förr med bara pappa och ev någon/några vänner som vi alltid brukar stöta på.

Melvin sover sedan drygt en timme tillbaka och lyckades faktiskt somna själv i spjälsängen efter 5 minuters skrik då jag gick ut från rummet. Mammas duktiga prins! Hoppas det går lika bra imorgon också.
Vilket humör han har haft idag föresten, skrikit och gnällt för ingen ting. Jag hoppas det beror på att någon tand är på g. Om det inte är det så vette fan alltså. Men det spelar i gen roll om han skriker och jag blir hur galen som helst- Jag älskar honom oendligt mycket trotts det!
Nu ska jag återgå till min iskalla öl och tända mig en cigg, och bara njuta av tystnaden tills att jag går upp och fortsätter att göra mig i ordning. Ha en underbar kväll, för det ska i alla fall jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback