Glass älskare

img_1996 (MMS)

Jag har fortfarande inte dammsugit, men det är strunt samma egentligen, jag får fixa det imorgon innan eller medans jag ska tvätta.

Så vad har vi gjort idag? 
Vi gick förbi Y och umgicks med honom en stund innan vi skulle äta middag, som slutade med glass över hela Melvin efteråt middagen. Haha, gullunge! Så kan det gå när man är liten, han hittade i alla fall ett eget sätt att äta glass på som ni ser på bilden ovan. 

Efter middagen och allt kladd efter glassen blev det först och främst ett snabb bad för lill herrn och därefter blev det lite mys i soffan med en liten skål godis i knät. Det är ju trotts allt lördag!  

Just nu ligger han och sover sedan drygt 1 timme tillbaka och jag känner mig redan helt slutkörd. Nästan så att jag själv funderar på att lägga mig nu snart, så vi får se hur det slutar. Jag ligger just nu i soffan med Chips och guacamole dipp samt med en stor flaska vatten till det, mums! 

Nu ska jag återgå till tv-tittandet en liten stund till. Ha en trevlig kväll gott folk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback