Fullt på dagens schema

God morgon!

Blev väkt av min lilla huligan redan vid 7 första gången, men jag lyckades somna om en timme medan han satt och lekte i sin säng. Så vi har varit uppe sedan klockan 8 och vi har redan hunnit äta frukost, jag har tagit mig en dusch och bytt kläder på oss båda två. Härligt!

För vi ska vi dra iväg till morsan för ett snabbt ärende innan vi sedan åker hem igen och äter lunch för sedan sticker vi iväg igen. Känner mig som en ping poll boll idag så som jag kommer åka fram och tillbaka. Haha, men vad gör man inte för familj och vänner? Jo, allt man kan hjälpa till med!

Nu ska jag fixa klart det sista innan vi åker iväg. Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback