Full av energi!

Shit vad får jag all energi ifrån egentligen?! Men jäkligt kul är det i alla fall!

Idag har jag fortsatt min städning här i hemmet. Har gjort rent inuti och utanpå köket, det vill säga rensat och plockat alla skåpsluckor i köket. Dock har jag 3 kvar, men det går snabbt att fixa då lill fisen sover sen. Därefter har jag v-rummet och badrummet kvar. V-rummet går hur snabbt som helst, kanske ska ta det idag också? Och sedan ta badrummet imorgon kväll då vi inte är hemma imorgon på dagen. Annars får det bli på onsdag.
Vill ju ha det kliniskt rent då vi lämnar lägenheten och åker på semester. Det finns ingen bättre känsla av att komma hem till en otroligt rent hem! Så jag känner mig väldigt duktig.

Middagen är uppäten, det fick bli korvstroganoff som blev kvar sen lunchen. Och strax börjar Bolibompa så då blir det mys vid tv en stund innan min prins ska sova.

Men nu ska mamma Emily unna sig en cigg efter maten och sedan gå in och leka lite med Melvin innan mystiden börjar för ikväll!

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

:)

allt bra med dig annars?

2011-06-20 @ 18:03:12
URL: http://annellisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback