En gnutta egentid

Melvin ligger och vilar efter att ha fått i sig lite lunch. Skönt med lite egentid såhär mitt på dagen. Lägenheten är fortfarande inte städad, men det får bli att jag kör igång med det efter att han vaknat igen (om drygt 1-2 timmar).
Tills dess blir det att ligga i soffan och läsa. Måste fan bli klar med denna bok snart! Ska se om jag klarar av att läsa ut den innan vi ska åka iväg till Cypern nästa vecka.

Påtal om Cypern, så ska jag få ett syskon under tiden vi är där nere. Det känns lite underligt, men det blir nog kul. En liten flicka är det sagt att det är, så vi får se om det blir som sagt. Jag hoppas på det i alla fall med tanke på presenten som hon ska få av oss.

Tänk tre hela veckor ska vi spendera där borta i värmen! Jag hoppas det blir lika trevligt som det brukar vara och att Melvin inte blir allt för gnällig med tanke på värmen. Får väll hälla vatten över huvudet på honom så han svalkas av mellan varven.

Nog om detta, läsa bok vare jag skulle göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback