Cypern dag 7

Gårdagen var en klass för sig. No coments on that! Allt strulade så vi planerade att stanna hemma, men vid halv 3-3 så ringer en tjej från hans restaurang och säger att hon kan vara barnvakt. Så vi stack ut i alla fall, dock bara en liten vända på drygt 1-2 timmar. Hade faktiskt lika gärna kunnat stanna hemma. Men men. Vi gick väl och la oss vid 6 tiden och upp klockan 9-10 med Melvin. Så man känner sig lagom död idag. Inte bakis eller så, men föör lite sömn!

Nu ligger paddan på mitt bröst och sussar på gått efter lunchen. Funderade på om jag skulle lyfta över honom så jag kunde sola lite, men jag känner inte för det idag. Det får bli imorgon istället. Jag njuter av detta mys med prinsen istället!
Då han vaknar senare så ska vi gå ner till stranden och njuta av eftermiddags solen & bara vara. Förhoppningsvis är det rätt så tomt med folk så Melvin kan springa fritt över sanden. Vi håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback