Cypern dag 6

Vilken härlig morgon det har varit. Bara njutit av semestern och tagit det lugnt. Lunchen ligger dessutom i magen, det fick bli spagetti med någon hemma gjord sås till. Det blev skit gott, trodde inte att det skulle bli det först. Men är man grym så är man.

Nu ligger jag och Melvin i hängmattan och myser. Han ska nä nämnligen sova middag så varför inte här. Då han somnat ska jag flytta över honom till vagnen så kan han sova där, och jag kan passa på att sola. Har bara gjort den en gång sedan vi kom hit. Måste ju passa på när vi är här borta.

Sen ikväll/ inatt blir det troligtvis utgång och fira pappa som sagt. Jag håller tummarna att det blir så också.
Nu ska jag återgå till myset med min prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback