6 timmar kvar

Jag är så mätt så jag nästan håller på att spy!
Tacos blev kvällens middag hemma hos mamma och syster, myspys!
Sitter för tillfället på deras baksida och unnar mig en cigg efter måltiden. Då jag är klar är det bara att sätta sig framför tv i soffan och typ bara dö. För om drygt 6 timmar ska vi iväg till Arlanda, vadå nice?! Jag ska njuta till hundra av våran semester. Tänk er ifrån detta regniga Sverige till det kokheta Cypern! Jag ska försöka skänka er lite sol då jag är där, jag lovar er.

Det blir nog en liten vila innan vi drar iväg, kanske ett par timmar om man har tid. Vill inte vara helt död då man kommer fram liksom, vill ju endå kunna vara lite pigg och social. Men men, nu ska jag vara lite social med familjen innan det blir tid för att vila. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback