Underbar helg!

Ber om ursäkt för bajs uppdatering sedan vi kommit hem. Men vi har haft fullt upp! Syrran har varit här hela helgen och vi har i stort sätt ränt runt Stockholm varje dag och myst hemma varje kväll med gott framför tv, förutom på lördag kväll då jag och ett gäng vänner var ute och festade. Shit vilken lyckad kväll det var, allt var perfekt (synd att inte Sandra kunde komma in igen och uppleva stämningen som fanns!). En sådan kväll måste verkligen göras om! Eller vad säger ni?
En underbar helg och ett otroligt bra välkommnande hem blev det! ♥

Idag har jag och Malin varit i jakan hela dagen och glott runt i affärer, fick med mig en del prylar. Ett par skor till mig, tre nya tröjor till Melvin, en höst mössa till honom och en del saker mer. Nu får jag inte åka någonstanns på ett tag tills att alla räkningarna dragits, för annars blir det problem, haha!
Vi har även solat solarium trotts det fina vädret. Det får bli en ute dag imorgon efter städningen av hemmet om vi hinner. Annars blir det en hemma dag imorgon. Det ska ju dock bli jävligt fint väder imorgon och dåligt på torsdag, så jag kanske ska ta och flytta städdagen?! Låter liksom inte mer än rätt på något sätt, men vi får se hur det blir.

Nu ska jag unna mig lite kvälls gott och läsa ut min bok. Har fått reda på att det finns en efterföljare till snabba cash så det är perfekt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läst din blogg, och tänkte på det. Betala räkningar innan du shoppar loss så kanske det kan räcka till hyran ?

2011-07-26 @ 17:32:43
Postat av: Emmi

Jag brukar alltid göra så, men just denna månad så blev det inte riktigt så. Men allt är på sin bana gällande ekonomin. :)

2011-07-27 @ 15:09:03
URL: http://legetylimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback