Två dagars vila

Melvin och jag ligger och myser i sängen för det är dags att sova för kvällen för den lille.
Vi är båda är ny duschade och mätta i magen. Det är nog inte bara Melvin som känner sug trött just nu, även jag känner mig helt mörbultad. Vi spenderade 4 timmar på stranden idag, och klantig som jag var glömde jag solskyddsfaktor så jag har bränt mig på låren och lite grann på bröstkorgen. Men men, får skylla mig själv och bita ihop tills att det lagt sig så jag kan börja sola igen, MED solkräm! Haha. Jag vet att jag kommer få rejäl med färg då de röda lagt sig o det ser jag fram emot!! Jag har ju två veckor till på mig att sola, tänker inte gå miste om några fler dagar, förutom dessa två framöver då jag behöver vila från solen. Men sen, då jäklar!

Ikväll är planerna att vi ska stannar hemma, Melvin behöver sova och även jag. Så det får bli på måndag vi går runt på stan igen (de har stängt imorgon kväll, därav på måndag). Men då blir det tid för oss att vila och ta igen sömnen väl, OM det inte blir så att jag och pappa drar ut imorgon kväll o festar lite men det får vi se då.

Ska nu fortsätta mysa med min prins innan han somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback