Tre timmars vila, men fortfarande Tröööött

Shit vilken välbehövlig vila jag fick mig på 3 timmar! Snacka om lyx!! Dock känner jag mig inte helt utvilad, så det blir en jävligt tidig kväll idag. Jag fattar inte varför jag är så trött hela tiden här borta? Kan det bara vara värmen? Nej det tror jag inte. Ääh, något sjukt är det i alla fall.

Vi har nyss slängt i oss lite middag, det fick bli resterna som blev kvar från igår. Mums! Nu är planerna inte stora. Tanken är att jag strax ska gå upp och duscha av både mig och prinsen och sedan lägga honom till sängs. Meen, frågan är hur det kommer gå när vi typ precis gick upp?! Så önska mig lycka till, haha. Sedan blir det att hänga upp lite tvätt och därefter unna mig lite tid med boken. OM det inte tar för lång tid att lägga lill plutten.

Nu ska jag ta och leta reda på Melvin som är någonstans här på tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback