Till familjen & vännerna!

Jag fick mig drygt lite mer än 1 timmes soltid idag, vilket var både härligt och jävligt vaaarmt. Det fläktade ingenting så svetten bara rann, ursh! Förhoppningsvis drar vi ner på stranden imorgon, om inte så får jag pinas imorgon med utan vindar. Jag har ju stått ut hittills så varför skulle jag inte stå ut en eller två dagar till?

Vi beslutade oss för att ta en vända på stan i alla fall idag, så det blev en present till som inhandlades idag. Har dock en kvar att inhandla, men pengarna är slut förtillfället, så det får vänta ett litet tag tills jag fått pengar igen. Men annars är alla presenter färdiga till familj & vänner. Det är skönt att det är avklarat, nu kan jag titta på något till mig eventuellt om jag hittar något fint. Inredesväg, klädes eller smyckes väg. Jag ska unna mig dessa sista dagar till det innan vi drar hem. Home sweet home!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fungerar det med pengar och så när man är utomlands och sen betala räkningar m.m ?

2011-07-14 @ 17:47:16
Postat av: Emmi

Man betalar räkningarna innan man åker

2011-07-14 @ 22:26:46
URL: http://legetylimee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback