Släkt träff

Shit vilken dag + natt det varit, full aktion hela tiden. Men jäklar vad kul vi haft. Släkten började rulla in vid halv 5 tiden och alla typ slängde sig på både mig och Melvin. Haha, lite kul! Vissa hade vi träffat förut men det var långt från hälften. Men det var bara kul att lära känna lite mer folk från släkten. Fick reda på idag att vi har drygt 200- 300 släktingar runt om i världen. Haha, det hade jag inte en aning om. Stor jävla släkt, typ värre än "mitt stora feta grekiska bröllop". Lite kul att vi är så många, jag hoppas att jag får träffa alla någon dag!

Nu sitter vi och typ dör här ute efter denna stress och underbara dag. Strax blir det läggdags, vi ska bara vänta på att tvätten ska bli klar och hängas upp så det förhoppningsvis är torra tills imorgon bitti.
Ska återgå till att vara social med pappa nu innan vi säger godnatt. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback