Sjukstuga

God morgon mina vänner!

Morgonen har till viss del varit sig lik, förutom att Melvin är sjuk. Inte bara förkyld, utan han har även lite feber (37,8) och har dessutom spytt en gång nu på morgonen. Ursh, stackaren! Hoppas det inte håller i sig länge, att han snart blir frisk. Dock märks det inte på honom för han springer runt i lägenheten som om han vore frisk. Konstigt att han orkar, men han har så mycket energi i kroppen.

Dagen planer är som ni förstår inte stora. Vi ska bara hålla oss inomhus så plutten kan krya på sig. Jag skulle egentligen vilja gå ner till affären och handla gräddfil, advocado och guaccemolemix. Men jag ska kolla med någon om h*n kan hjälpa mig med det. Vill ha lite gott framför tv ikväll. Grönsaker med guaccemole dipp och ev ett glas vin till, mums! men det är ett tag kvar tills kvällen, men det vattnas typ i munnen då jag tänker på det. Haha, sjukt men sant!

Nu ska jag tahand om min sjuka prins! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback