Nu då?

Disken är diskad, tvätten är upphängd, Melvin är ny duschad och ligger och sover och jag är också ny duschad. Jag vet inte om jag ska läsa eller lägga mig direkt. Klockan är bara 21:10 här, men jag är aptrött. Kanske ska jag läsa i sängen tills att ögonen slocknar och jag bara kan släcka och sova. Vet inte ens vad jag orkar eller vill. Mitt humör är som hej kom och hjälp mig. Fattar inte ett skit varför jag är såhär. Har varit deppig i 2 dagar nu utan någon anledning. Kanske beror det på att hemma är alltid bäst? Eller så är det bara någon jävla konstig känsla jag har i mig. Vette fan, sjukt är det.

Vi hörs imorgon så får vi se vilket humör jag är på då, förhoppningsvis mår jag bättre och är piggare. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback