Huset sover = uttråkad

Pappa sover och Melvin sover, vad ska man hitta på? Jag vill inte sova och jag vill heller inte lämna rummet då Melvin ligger brevid mig i min säng. Så frågan är vad man kan hitta på. Får väl tvinga mig att sova, eller, nu kom jag på vad jag kan göra, läsa! De har jag inte gjort på några dagar, så det passar perfekt nu.

När vi var och handlade förut idag så blev det lite smått och gott hem. Hittade den vita chokladen med jordgubbscrisp innuti som dom slutat sälja på Lidl där hemma, men den fanns här! Vadå lycklig, hihi! Den ska jag mumsa på ikväll.
Pappa köpte även Melvin ett par nya sandaler (som han inte kan slänga av sig) och även strand leksaker. Juste, på tal om stranden så skippar vi den idag och kör en vilo dag. Imorgon så drar vi ner till stranden, om inte så lägger jag mig här hemma på verandan och solar. Men jag tror nog att det blir stranden, för vi alla vill dit.

Nog om allt detta, nu ska jag läsa lite innan Melvin vaknar. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart jag hänger på om jag har pengar då såklart :D

2011-07-01 @ 17:05:13
URL: http://ingenlattemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback