Fredag

Det var länge sen man vaknade klockan 10 och Melvin fortfarande låg och sov. Vi båda var väl utmattade och behövde sova. Och oj vad pigg jag känner mig idag. Missade dock tvättiden vid 10, men jag ska boka om den till i eftermiddag eller om jag tvättar imorgon på dagen istället. Jag tror det blir imorgon för mamma ville umgås idag med oss tre.

Ska strax börja med lunchen, vi hoppar frukosten eftersom klockan är som den är. Så det får bli lunch direkt. Det ska bli köttgryta, det var länge sen vi åt det så det passar perfekt. Sedan blir det att ta sig en dusch och fixa sig iordning, för vid 14-tiden ska vi till centrum och möta upp morsan där och ta sällskap hem till henne.

Ska nog börja med maten direkt, klockan är ju trotts allt kvart i tolv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (visas endast för mig)


Din hemsida/ bloggadress:


Vad har du på hjärtat?

Trackback